Transport si Retur

Transport

Oferim trei modalitati de livrare:

 

  • Posta Romana (Prioripost) (17 lei - livrarea in 24-48 ore - in cazul in care destinatia ta nu este acoperita de curierii rapizi)
  • Curier rapid (19 lei - livrarea in 24 ore) – daca valoarea comenzii nu depaseste valoare de 500 de lei. Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 500 lei.
  • Ridicare din magazin (ridicare personala din magazinul de prezentare din Zalau - Galeriile Meses)

 

 

Politica de retur

 

DIRECT TARGET SRL verifica cu grija calitatea produselor sale. Daca nu sunteti siguri de calitatea produselor noastre, in cazul unei comenzi care are un volum mare, va oferim posibilitatea de a comanda o mostra de print.

Returul produselor poate fi solicitat in cazul lipsei conformitatii;

Un produs este considerat a fi in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:

  • corespunde descrierii facute de vanzator pentru produsul respectiv;
  • corespunde destinatiei pe care cumparatorul a avut-o in vedere la momentul achizitionarii produsului, fapt pe care consumatorul l-a adus la cunostinta vanzatorului si pe care acesta din urma l-a acceptat la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
  • corespunde scopurilor pentru care acelasi tip de produs este utilizat in mod normal;
  • prin raportare la declaratiile si descrierile privind caracteristicile produsului, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului, acesta se inscrie in parametrii de calitate si performanta normala si corespunde unor asteptari rezonabile din partea consumatorului.

 

Produsele se pot returna in termen de 14 zile.

 

DIRECT TARGET SRL declara ca produsul livrat corespunde declaratiei de conformitate a acestuia si raspunde pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul livrarii produselor, in conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului si Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor.

Reclamatiile vor fi aduse la cunostinta DIRECT TARGET S.R.L. in scris la adresa de e-mail office@printa.ro, in termen de 24 de ore de la receptionarea produselor.

Daca se constata ca produsul nu este in conformitate cu specificatiile din oferta de vanzare, se poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau reparare sau, daca acestea nu sunt posibile sau procesul ar dura prea mult, se poate dispune rambursarea integrala a contravalorii produsului. Aveti posibilitatea sa solicitati inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare sau mai mica, caz in care se va proceda la plata diferentei, respectiv veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Tinand cont de tipul de produse pe care le comercializam mentionam ca nu se considera defect de printare diferenta de nuanta pentru ca exista posibilitatea ca pe ecranul calculatorului culoarea sa fie mai inchisa sau mai deschisa deoarece modelul de culoare utilizat de acest dispozitiv este RGB, iar pentru tipar in policromie, modelul de culoare obligatoriu, in gerneral, este CMYK. Este recomandat, daca aveti posibilitatea, incercati sa vedeti cum arata fisierul, pe care il doriti printat, in CMYK.

 

Costurile de retur sunt suportate de catre client, iar transportul pentru primul schimb este achitat de catre vanzator.

Ca un produs sa poata fi schimbat sau returnat trebuie sa aiba ambalajul original si eticheta intacte.

 

In cazul in care s-au constat erori ce tin de DIRECT TARGET S.R.L., produsele pot fi returnate optand pentru schimb cu produse diferite sau rambursarea sumei de bani. Tinand cont de tipul de produse pe care le comercializam mentionam ca nu se considera defect de printare diferenta de nuanta; exista posibilitaea ca pe ecranul calculatorului culoarea sa fie mai inchisa sau mai deschisa deoarece modelul de culoare utilizat de acest dispozitiv, in mod general, este RGB, iar pentru tipar in policromie, modelul de culoare obligatoriu este CMYK.

In cazul unui retur

 

  1. Conform art. 9 din O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, produsele cumparate pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care produsul a fost livrat prin curier sau a fost ridicat de la sediul nostru.
  2. Intentia de returnare a produsului trebuie anuntata inainte de expirarea perioadei de retragere printr-o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail catre office@printa.ro. Intentia de retur nu poate fi anuntata doar telefonic.
  3. Dupa trimiterea e-mail-ului, veti primi un e-mail trimis de catre un reprezentant al firmei DIRECT TARGET S.R.L., care contine informarea vis-à-vis de cererea dumneavoastra.
  4. Dupa discutiile privind returul produsului sau a produselor, trimiteti bunurile la urmatoarea adresa:

DIRECT TARGET S.R.L., Strada Tipografilor, nr. 47,

Zalau, Salaj,

Romania

Returnarea fizica a produselor se poate face personal la sediul nostru sau prin curierat sau prin Posta Romana, insa costurile aferente returului nu sunt suportate de noi.

  1. Daca s-a optat pentru rambursul sumei de bani, acestia vor fi rambursati prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita initial, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

 

Restrictii privind returul produselor

 

Toate produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite.

Nu acceptam produse care au fost degradate ulterior:

  • prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice;
  • prezinta urme de folosire excesiva.

 

Conform art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014 NU pot fi returnate produsele de tip comanda speciala, adica confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).